عشق و گذر زمان2

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!

نشنیدن دوست دارم از طرف تو برام خیلی خیلی سخته به همون اندازه که نگفتنش برای من

زندگی برایم معنا نداشت تو اومدی معنا گرفت

تو در قلبم جاگرفته ای دنیا جایی ندارد

پس از تو نیز زندگی نخواهم کرد.

 

با اینکه به زندگی و عمرم اعتباری نیست

ولی تا ابد دوستت دارم.

 

گلم در عشق من به تو لحظه ای بیوفایی نیست

اگرعاشقانه دوستت نداشتم

هرشب تا سحربیدارنبودم.

 

قلب من کلبه عشق توست

میسوزد و میسازد

وهرگز کسی جز

او

آگاهی ندارد.

 

 

قلب من خانهء تو

دل من پیش تو

عشق من خنده و شادی تو

فکر من نگاه و چشمان مهربان تو

امید من شنیدن دوست دارم از لبان تو

جون من فدای تو

نشنیدن دوست دارم از طرف تو برام خیلی خیلی سخته

به همون اندازه که نگفتنش برای من

چه کسی تورو بیشتر از همه دوست داره؟

الف: من

ب:گزینه الف

ج:الف و ب

د:همه موارد

فدای اون دستای گرمی که گاهی اوقات رو طاقچهء دلش قاب قلب من روهم یه دستمال میکشه!

آرزوم اینه که برای ابد تو قلبت لونه کنم

اما

من کجا و قلب تو کجا؟

من بر فرشم تو بر عرش

من در خاکم تو بر باد

اینروزها عقربه های ساعت همدم صمیمی چشمانم شده! ولی او آهسته میرود

ومن

دوست دارم با تمام توان و سریعتر اززمان

مرا بدست گذشت ایام بسپارد!

باتو در عرش جهانم

 

بی تو میخواهم بمیرم

باتو من کوهم و قله

بی توبیدی بی پناهم

باتو قلب من یه دریا

بی تو جسم بی حیاتم

باتو چشم من چو خورشید

بی تو بی فروغ و نورم

 

نمیدونم چرا وقتی بارون میاد چشمای منم بارونی میشه

دوست دارم دستای گرمش توی دستام باشه

دوست دارم بشینم و به چشمای قشنگ و مهربونش نگاه کنم

دوست دارم غرق بشم تو دریای مهربونی قلبش

اما..............

 



نظرات شما عزیزان:

طلوع
ساعت3:38---14 بهمن 1389
سلام.منهم عاشقم دوست داشتم میتونستم با کلماتی اینطوری احساساتم رو بیان کنم.احساسات شما قابل تقدیره وبسیار زیبا

عاشق تنها
ساعت20:09---11 بهمن 1389
آره راست میگی انگار دل عاشق و باران ارتباط مستقیم و صمیمی با هم دارنسلام از حضور و نظرت ممنونم.همیشه عاشق باشید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,ساعت3:27توسط عاشق باران | |